.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
گلایه های رئیس هیات ووشوی گیلان از مدیرکل تربیت بدنی

رئيس هيئت ووشوي گيلان گفت: هيئت ووشوي گيلان براي اجاره سالن بودجه‌ كافي ندارد.

سيد امير نوري‌سادات امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به واگذاري اماكن ورزشي به بخش خصوصي افزود: طبق ماده 88، اماكن ورزشي به بخش خصوصي واگذار مي‌شود تا از محل درآمد آن، هيئت‌ها هزينه اجاره سالن و بحث مالي را تامين كنند اما هيئت ووشوي استان حتي بودجه كافي براي اجاره سالن ندارد.
وي با بيان اينكه در اجراي اين قانون واگذاري مشكل وجود دارد، اظهار داشت: اين بحث كه سازمان تربيت بدني چه هدفي را دنبال مي‌كند، مبهم است و با آن چيزي كه از ماده 88 بيان مي‌شود سنخيت ندارد.
نوري‌سادات ادامه داد: قرار بود بر اساس اين ماده اماكن ورزشي به بخش خصوصي واگذار شود تا از محل درآمد آن هيئت‌هاي ورزشي كه سالن در اختيار ندارند، بتوانند هزينه اجاره سالن و بحث مالي را تامين كنند.
نوري‌سادات با اشاره به اينكه برخي از هيئت‌ها سالن‌هاي خوبي را با قيمت پايه در اختيار گرفته‌اند، تصريح كرد: برخي افراد با هيئت‌ها سالن‌هايي را با قيمت بالا كه توان بازپرداخت آن را ندارند، تحويل گرفتند و بخشي ديگر هم نظير هيئت ووشو بودجه كافي در اختيار ندارد تا سالن اجاره كند.
رئيس هيئت ووشوي گيلان اظهار داشت: در مزايده امسال، 15 مكان ورزشي از شمول مزايده خارج شد كه از بهترين سالن‌هاي ورزشي استان گيلان به شمار مي‌رود.
وي اضافه كرد: مديركل تربيت بدني استان نيز در برنامه زنده تلويزيوني منكر اين قضيه مي‌شود كه ترك تشريفات در برگزاري مزايده اماكن ورزشي صورت گرفته است.
نوري‌سادات گفت: نماينده هيئت ووشو در سه فقره پاكت مزايده شامل سالن‌هاي استخر كوثر يادگار امام (ره)، سالن الغدير و سالن تختي رشت، ترك تشريفات انجام نداد ولي عنوان شده كه ترك تشريفات كاملا قانوني بود.
وي با بيان اينكه در جايي از سخنان مديركل تربيت بدني عنوان شد كه 5/1 ميليارد تومان هزينه از منابع مختلف جذب شد و به 700 هيئت ورزشي در سطح استان تعلق گرفت، اظهار داشت: در حالي كه هيئت ووشوي استان با توجه به دارا بودن قهرمانان ارزشمند جهان، آسيا، داوران و مدرسان بين‌المللي و مربيان تيم ملي كه از نظر شاخصه‌هاي ارزشيابي در وضعيت بسيار بالايي به سر مي‌برند، از اين اعتبار بهره‌اي نبرد.
رئيس هيئت ووشوي گيلان خاطرنشان كرد: اين هيئت طي سال گذشته 5/7 ميليون تومان از منابع مختلف بودجه دريافت كرد.
نوري‌سادات اضافه كرد: البته در صورت واريز پول توسط تربيت بدني استان يا شهرستان‌ها به حساب هيئت‌هاي شهرستان‌ها اين مبلغ بسيار ناچيز بوده و اعلام واريز آن به هيئت ووشوي استان داده نشده است.
وي گفت: مطمئن هستم در صورت واريز وجوه قابل توجه به هيئت‌هاي شهرستان‌ها، هيئت ووشوي استان از اين مسئله آگاه مي‌شد.
نوري‌سادات با اشاره به فعاليت 46 هيئت ورزش در گيلان اظهار داشت: به طور ميانگبن بايد به اين هيئت‌ها مبلغ 32 ميليون تومان مي‌رسيد كه متاسفانه اكثر هيئت‌ها چنين مبلغي را دريافت نمي‌كنند.
رئيس هيئت ووشوي گيلان خاطرنشان كرد: حداكثر اعتبار تخصيصي توسط اداره كل تربيت بدني به هيئت ووشو، 15 درصد است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.04 seconds.